+36-70/321-2500 rhewa@rhewatch4u.hu

Kovács Andrea vagyok, szabadúszó szövegíró.

Az, aki tehermentesít Téged:

  • a facebook posztok,
  • blogok,
  • cikkek,
  • SEO szövegek írása alól,

hogy Te azzal foglalkozhass, amihez jobban értesz, ami érdemben előre viszi a céged, vállalkozásod, vagy amire vágysz, amihez éppen kedved van.

2008 óta tanulom – és alkalmazom- a szövegírás és az online kommunikáció elméleti és gyakorlati finomságait.

2012 óta jellemzően a PR/marketing, hagyományos és online kommunikáció területén dolgoztam online portáloknál, kiadóknál, cégeknél és magánvállalkozóknál az alábbi munkakörökben:

  • szövegíró
  • SEO-szövegíró
  • médiaszemléző
  • cikkíró
  • recenzens
  • szöveggondozó
  • kommunikációs

Vallom, hogy egy szövegíró nemcsak a szakmai tudását és ismereteit használja fel, de a személyiségével is dolgozik. Ez nekem azt jelenti, hogy eredendő, belső igényből fakadóan nem csupán értékesítéstámogató tartalommarketing céljára készülő szövegek írásával foglalkozom, hanem ún. kreatív írással is.

A novellák, versek, prózaversek és regények írása kiválóan alkalmas szépséges és meghökkentően hajlékony, minden új trendhez alkalmazkodni képes anyanyelvünk és irodalmunk gyakorlati alkalmazásának csiszolására.

Egy igazán jó marketingszöveg ugyanis nemcsak nyelvhelyesség, de irodalom szempontjából is igényes. Ez alatt persze nem azt kell érteni, hogy tizenkilencedik századi módon súlyos és veretes, mélyenszántó és patetikus. (Persze, ha olyat szeretnél, szólj! 😉 )

Nem.

De a marketing és sales szempontok mellett lehet még:

  • populáris,
  • emocionális,
  • abszurd,
  • szatirikus,
  • absztrakt,
  • karikatúra,
  • gonzó,
  • pamflet,
  • novella,
  • dialógus
  • etc…

Egyszóval, a publicisztika és az irodalom számtalan stílusát, formáját fel lehet használni marketingszöveg írására is, mely garantáltan ki fogja emelni az adott szöveget a megszokott szóhasználattal és metódussal operáló reklámok, hirdetések és szövegek közül.

A minden szempontból igényes szöveg jelenti a kulcsot az olvasó/célközönség személyiségéhez, pszichéjéhez, mely kulcs pazar segítséget nyújt ahhoz, hogy az adott szöveg kiemelkedjen a reklámzajból. Egy marketingszövegnek is van dramaturgiája, a célközönség karakterének ismerete pedig elengedhetetlen a sikeres pozicionáláshoz.

Ez az én személyes perspektívám és mércém, melyből Te, mint megbízó, szintén hasznot hajthatsz.